Teşekkürler Hürriyet

Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ahmet Hakan, ilimizdeki temasları ile ilgili yazısını Pazartesi günkü Hürriyet’te yayınladı.

Müthiş bir anlatım.

Hani derler ya...

On numara beş yıldız.

Yine Hürriyet’in Pazar günkü yayınında hem tüm Türkiye baskısında yer alan 8 sayfalık Afyonkarahisar Eki ve hem de Fulya Soybaş’ın Hürriyet Ana Gazetenin arka kapağında yarım sayfa şeklinde yer alan köşe yazısında İbrahim Alimoğlu ve müzesinden bahsetmesi, ilimize ayrı bir tanıtım imkanı sağladı.

Ahmet Hakan Bey nezdinde tüm Hürriyet ve CNN Türk ekibine teşekkür ediyoruz.

KAHVALTI...

Ahmet Hakan ve Hürriyet’in üst düzeydeki yöneticileri geçtiğimiz hafta Perşembe akşamı Afyon'dalardı.

Cuma sabahı kahvaltıyı Akrones Otel'de yaptık.

Dar kapsamda tuttuğumuz bu kahvaltıya ilimizin genç iş adamlarından bir kaçını ve bazı markalarımızın temsilcilerini de davet ettik.

HÜRRİYET Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ahmet Hakan, HÜRRİYET Yayın Koordinatörü Emre Oral, Demirören Medya Grup Başkanı Orçun Çevikoğulları, Hürriyet Ege Temsilcisi Deniz Sipahi, Hürriyet Bölge Koordinatörü Özer Kanat, Hürriyet Muhabiri Murat Şaka ile CNN TÜRK’ten Merve Naz misafirlerimizdi.

Afyon'dan da Belediye Başkan Yardımcımız Süleyman Karakuşİbrahim AlimoğluÖnder Artuk, AGC Başkanımız Sezer KüçükkurtEkrem DemirelTarık DemirelEmre Öner, Dr. Hasan Hüsnü ErenMehmet Karakol ile Cumhuriyet Sucuklarını temsilen Serdar Bodur davetlilerimizdi.

Özel bir davetlimiz de vardı bu kahvaltıda.

Belediye Özel Kalem Müdürümüz Mehmet Savaş.

KANAL 7’de uzun yıllar birlikte çalıştıkları Mehmet Savaş’ı görür görmez tanıdı Ahmet Hakan.

Uzun uzun sohbet ettiler, o yılları çeşitli hatıralarıyla yad ettiler.

Kahvaltı planladığımızdan çok daha uzun sürdü.

Çünkü...

Ahmet Hakan her misafirimizle tek tek sohbet etti.

Çeşitli sorular sordu her birisine.

Akrones Otel'in başarılı şefinin taze manda kaymağı ile ilgili anlatımını ve kaymağı keserek servis etmesini bizzat yanlarına giderek izledi Ahmet Hakan.

O sırada madem ki planlananın dışına çıktık süre konusunda diyerek ‘Akşam yoldan geçerken gösterdiğim Paşa Camisi'ne de uğrayalım mı?’ diye sordum.

Sonra gidelim başka bir gelişimizde’ der düşüncesiyle sormuştum, bu cevaba hazırlıklı idim ama; Ahmet Bey, ‘Tamam gidelim diyorsan gidelim oraya da’ dedi.

Gittik Paşa Camisi'ne.

Hayran kaldı...

Pazartesi günkü yazısında da Paşa Camisi'ne özel bir yer ayırmış.

Bakın neler demiş orası için;

‘Bir zarafet abidesiydi gördüğüm cami. Kibar, alçakgönüllü, sakin bir mimari... Gittim, gezdim, inceledim. Sonuç: Tüm Türkiye’de örnek alınması gereken bir cami olduğuna karar verdim.’

HÜRRİYET’İN SÜRPRİZİ...

Hürriyet’in Afyonkarahisar’ı keşfet programında Genel Yayın Yönetmeni Ahmet Hakan tarafından Valimiz Kübra Güran Yiğitbaşı, Belediye Başkanımız Mehmet Zeybek ile Afyon Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanımız Hüsnü Serteser ile iş adamları Şuayp Demirel ve Önder Artuk’a şehre katkıları nedeniyle plaket verildi.

Valimiz Kübra Güran Yiğitbaşı’nın özellikle uzun yıllardır bitirilemeyen Afyon Müzesi'nin bitirilmesini sağlaması nedeniyle takdir edildiğinin belirtildiği plaket takdiminde,

Belediye Başkanımız Mehmet Zeybek’in şehrin tarihi çarşılarından Uzun Çarşı'daki restorasyon çalışmaları ve seçim vaadi olan 37 projenin yanı sıra toplamda 74 projeyi tamamlayıp hayata geçirmesi nedeniyle,

ATSO Başkanımız Hüsnü Serteser’in dünyanın en yeşil binası olarak seçilen ATSO Hizmet Binası ve şehrin ekonomisine olan katkıları,

İş adamı Şuayp Demirel’in Türkiye’nin ilk yerli ve milli kaya kamyonu olan ‘DEVE’ markasıyla üretimine başladığı yatırımı ve AVŞAR Markasıyla modern tesislerinde üretilen aynı zamanda da ihracatı yapılan madensuyu yatırımı nedeniyle,

İş adamı Önder Artuk’un da havacılık sanayine yaptığı yatırımla Afyonkarahisar’a yeni bir yön çizme çabası nedeniyle takdir edildiği vurgulandı.

Günün Sözü

Ne zaman gökyüzüne bir nefes, bir dua gönderdin de ardınca ona benzer iyilik görmedin?