THK Emirdağ Şube Başkanı Mehmet Özkan Beyin Hava Sporları İle İlgili Basın Açıklaması
Türk Hava Kurumu Emirdağda 2013 yılında bizlerle beraber faliyete başladı,ancak bu sene daha güzel bir programlamayla faliyetlerimize devam edeceğiz.Geçen sefer altı defa model uçak kursu vererek okullarımıza inmeye başladık.Bizim asıl hedefimiz,kitlemiz Gençlik biz gençliği havacılığa ısındırmak ve sevdirme çalışması içerisindeyiz sadece Türk Hava Kurumu fitre,zekat ve kurban derisi toplayan bir organizasyon olarak görünmemeli.Dün ikinci faliyetimizi yaptık Türk Hava kurumuyla kordineli olarak Emirdağ üzerinde motorlu yamaç paraşütü nü uçurduk.Orhan Özgür BAŞ hocamızla beraber ve Emirdağda baya bir ilgi çekti.Belediye başkanımızı makamında ziyaret ettik ben bu vesileyle Türk Hava Kurumuna destek olan Emirdağ Kaymakımı sn.Akın AĞCA beyfendiye ve Belediye Başkanımız sn.U.Serdar KARGIN beyfendiye Emirdağdaki Sivil toplum örgütlerinden EYAD,EKDAD gibi Derneklere çok teşekkür ediyorum.Bizler bu faliyeti Sivil toplum örgütlerinin tümüyle birlikte kordine ederisek birlikte yaparsak gelecekte çok daha güzel şeylerin olacaklarına inanıyorum .Önümüzdeki Eylül yada Elim ayı içerisinde yine Türk Hava kurumunun Plotları yada yer elamanları diyelim teknik olarak gelip burada çalın burnunu,Ada çalın tepesinive özellikle Emir Babayı yerinde gidip inceleyecekler..Burada kuzeye uçuş olanakları var ise Termal akımlar oluşuyor ise Emirdağda çok ciddi faliyetlerin gelecekte olacağına inanıyorum ama bize özellikle Emirdağlı genç kardeşlerimizin,öğrencilerimizin bize çok katkıları olacağına inanıyorum. Türk Hava kurumu bünyesinde Hiç bir üceret talebinde bulunmadan Eskişehir İnönü kampımızda Planöerden başlayıp,Delta kanattır,Yamaç paraşütüdür ve Motorlu paraşüttür bu konuda ücretsiz Türk Hava kurumu eğitim veriyor ve bizim Emirdağımızda sekiz,on tane ayrı ayrı branşlarda olmak üzere toplam sekiz,on tane plota acil ihtiyaçımız vardır.Önümüzdeki iki,üç yıl içerisinde bunları tamamlayıp tasarlıyoruz,özellikle Model uçaktan başladıkmodel uçağın sonu radyo kontrollü uçaklar yakında ümüd ediyorum Emirdağında okullardaki İdareci,yönetici arkadaşlarımızla çalışmalarımızı sürdürüyoruz.Halk Eğitim merkezi müdürlüğü ile beraberde çalışıyoruz.Halk Eğitim müdürlüğüne bu vesileylede teşekkür ediyorum .Sonuç itibari ile Emirdağ gençlerinin havacılığa adım atmaları için köprü Belediye Rant Tesisleri içerisinde Türk Hava kurumuna gelsinler bizimle tanışsınlar.Türk Hava kurumuna yönlendirelim ücretsiz eğitimlerimizden yararlansınlar.Emirdağlı gençler özellikle Türk Hava Kurumubünyesinde eğitim faliyetleri var bunlar havacılığın her dalında Plotluktan aşşağı Kabin Oparatörleri gibi Türk Hava kurumu eğitimlerinin tümünü veriyor dolayısıyla bizler bu hayecanla istek ve arzuyla Emirdağda gelecekte bir Türk Hava kurumu Kolejini açmayı Kaymakam beyle yada yöneticilerimizle ,Belediye başkanımızla görüşüyoruz ümüd ederimki bu Türk Hava kurumu koleji henüz açılmadı tasarım halinde ilkide belki muhtemelen diyorum Emirdağda acıla bilir biz buna talibiz.Emirdağ olarak bu gücümüze inanıyoruz ben bu vesileyle konuyu toparlamak istiyorum bütün genç arkadaşlarımıza çağrı yapıyorum.Orta okul,lise yada eğitimini bitirmiş bütün genç arkadaşlarımızı Türk Hava kurumuna davet ediyorum.Saygı ve Sevgilerimi sunuyorum..!